elmotamez55
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

elmotamez55

مركز المتميز التعليمي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
اخبارنا

سيتم بمشيئه الله افتتاح مركز المتميز التعليمي لجميع المراحل مع نخبه من افضل مدرسي المحافظه للحجز والاستعلام 01008328810-01097193003

المواضيع الأخيرة
» برنامج اصلاح الCDROOm/DVD
اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت فبراير 08, 2014 4:21 am من طرف samo4454

» اعلان مركز المتميز التعليمي
اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالجمعة ديسمبر 13, 2013 12:59 pm من طرف Admin

» لأول مره علي اي منتدي
اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت فبراير 09, 2013 12:02 am من طرف luckyomar22

» ya3ny eih montada???
اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالخميس نوفمبر 01, 2012 10:37 pm من طرف amr

» كل اضحى وانتو طيبين
اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالخميس نوفمبر 01, 2012 10:30 pm من طرف amr

» كورس بوربوينت 2007
اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 29, 2012 11:27 am من طرف knight

» لقد خدعوا الشعب المصرى .. ابكى يامصر ابكر !!!
اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 29, 2012 11:15 am من طرف knight

» توفير عماله مصرية سائقين طباخين نجارين عمال جميع التخصصات
اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالأحد أغسطس 12, 2012 3:24 pm من طرف nour2000

» كورس MOS 2007 عربى مجانى
اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالأحد يونيو 17, 2012 9:58 pm من طرف samehsaad

» امتحانات Icdl 2011
اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالخميس يناير 05, 2012 8:47 pm من طرف knight

facebook page
https://www.facebook.com/elmotamez55?ref=hl
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ashek el horrya
اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 I_vote_rcapاولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 I_voting_barاولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 I_vote_lcap 
Admin
اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 I_vote_rcapاولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 I_voting_barاولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 I_vote_lcap 
amr
knight
lost
Mahmoud Sayed
white
princess
MASRAWY
sweet as rose
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
الساعه
.

اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "

ashek el horrya
Admin
6 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
ashek el horrya
مشرف
مشرف
ashek el horrya

ذكر عدد المساهمات : 1129
بلدك : مصريه
الابراج : الدلو

اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 12:35 am

ازيك يا خالد باشا والله انا بقول علي الحل الأمثل يعني لازم نغير بنفسنا وفعلا والله محد هغير لحد حاجه كله في ادينا ولازم نقول لأ وبالنسبه لكلام أمل مفيش حاجه من غير تمن قبلنا ناس كتير ضحوا علشانا ليه من نضحيش علشان مصر هي تستاهل اكتر من كده وعمنا خالد طول مفيه فساد مفيش حل .لازم الفساد يموت الاول والا قولي انت حلول هات موارد واوجد فرص عمل هتعرف ازاي والفساد مش مخلي حاجه يا حبيبي ف 6 شهور اكتر من 848 مليون جتيه مهدره في 6 محافظات والفيوم التالته وده مش كلامي ولا كلام المعارضه كلام المنظمه الامريكيه للمنح لوكانو معانا مش كنا شغلنا شباب الفيوم كلهم والمحافظات التانيه انا بجيب من الاخر ومبدورش علي حل مؤقت وانت عارف رأيي ادي الناس حريه هتعيش ميه ميه
knight
مشرف
مشرف

ذكر عدد المساهمات : 660
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : من حماة الوطن ( ضابط حربية )
المزاج المزاج : حمرااااااااااااا
بلدك : مصري
الابراج : الثور

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 12:39 am

سورى يا جماعة احنا هنمشى دلوقتى انا وعمرو علشان الشغل ، اما بالنسبة لليوم اللى انا عايز اكون فيه مذيع ان شاء الله يكون الجمعة القادم، سلااااام.
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 12:49 am

اولا الف مبروك علي اللوك الجديد بتاع المنتدى ياadmin
ثانيا انا شايفة البطالة في بلادنا ليها حلول كتير بس انا بحس ان الكل بيعلق كلة علي شماعة الحكومة بيفكروا زى الناس بتوع زمان يتخرج من هنا الحكومة تعينة وتديلة مرتب ومعاش وعلوات كاّن الحكومة باباو ماما
بس انا حسة ان الواحد لو مفكرش كدة وكبر نفسة لوحدة يكون احسن يعني يزود ثقافتة وياخد شوية كورسات ويحاول يرفع من مستواةالثقافي والتعليمي وينزل وهوا متاّكد باذذن الله انة هيلاقي شغل يعني يخلي عندة شوية امل ومينزلش وهو محبط وحاطط في دماغة ان كدة كدة مش هيشتغل
دى وجهة نظرى
والله الموفق
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 12:55 am

اهلا سولى ...نورتى البرنامج و الله ..مرحبا بكى فى حكاوى القهاوى ...و جميل رأيك...و مستنين برضه اقتراحات لمحاربة البطالة
ashek el horrya
مشرف
مشرف
ashek el horrya

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 1:03 am

اهلا بيك يا سالي في البرنامج .ثانيا الحكومه مش بابا وماما الحكومه حكومه واحنا مش عايزين منها حاجه غير جو مناسب وده مش كتير .معلومه علي الماشي .هاني عنان راجل اعمال قبطي خسر حوالي 30في الميه من راس ماله علشان في كفايه وضد الحكومه والمبلغ مش قليل ده مليارات وعلي فكره اللي عايز يشتغل لازم هيلاقي شغل وانا مش محبط ولا حاجه بس لازم نشوف الامور علي الحقيقه علشان نعرف الحل .المريض اللي ميعرفش انه مريض هيموت من المرض لكن لو عرف اصل مرضه يقدر يلقي العلاج
mostafa mahmoud
عضو جديد منورنا
عضو جديد منورنا
mostafa mahmoud

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 1:13 am

rabrador بجد برافو ع التعليق ده , لان هو ده الحل اللى فى ايدين كل الشباب وفى نفس الوقت الامثل لمستقبلهم , وممكن اضيف حاجه كمان كثره الدعاء لهدايه ما لا يزيد عن 27 رجل من رجال الاعمال المصريين ولو كلهم يبقا اكيد افضل الى التزامهم بواجبات الدين واولها عشور اموالهم ، وانا واثق تمام الثقه ان لو كل منهم عمل كده مش هيكون فى حد فقير فى مصر
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 1:15 am

شكرا علي التعليق جدا
بس ممكن اعرف يعني اية جو مناسب ؟مع ان في ناس كتير وعباقرة كانوا في ظروف علي ما اعتقد مش اوى والحمد لله البلد بتفتخر بيهم دلوقتي زى احمد زويل والعقاد وغيرو وغيرو بس انا بجد بشوف ناس كتير تاخد البكلريوس ولليسانس من هناومستنين التعين يجلهم من هنا ؟ بجد بحس انهم عيشين في غيبوبة ومش دريانين بلجو اللي حواليهم وسعتها بقي العالم كلة بيطلع الي الامام وهما لسة مستنين ودة اللي انا شيفاة حاليا!!!!!!!!!!
ashek el horrya
مشرف
مشرف
ashek el horrya

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 1:25 am

اولا زويل والباز وزغلول النجار وغيرهم انتجوا وهما بره الجو المناسب يعني تعليم مناسب وحياه كريمه يلقوا فيها الاكل والسكن يعني مين اللي هيبدع وهو طالع عين اهله اوباما مثلا لوكان غلط وجه مصر وطلع عين لهله كان بقي رئيس .مصطفي باشا رجال الاعمال اللي هما الحكومه اللي هما بيسرقونا عايزهم يطلعوا الزكاه ليه ميكنش عندهم دين واحنا مش عارفين
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 1:28 am

معلش يا جماعة انا بعتذر لانى مضطرة امشى وان شاء الله هاكون معاكم يوم الاحد
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 1:30 am

سلام يا جهاد و مستنين حلقتك يوم الاحد ان شاء الله
ashek el horrya
مشرف
مشرف
ashek el horrya

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 1:32 am

انا فرحان جدا اننا اتكلمنا بشكل حضاري وجميل ولازم يكون الحوار منهج حياه في كل حاجه يعني اساس لحياتنا نكمل بكره ان شاء الله تصبحوا علي خير
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 1:34 am

اولا شكرا جدا علي الرد
ثانيا احنا لو كل شوية نقول اللي بيسرقونا اللي نهبونا عمرنا ما ننزل من بتنا ابدا وعلي ما اعتقد ان البطالة عمرها هتتحل لو فضلنا كدة حطين في بالنا بس اللي يسرقونا واللي نهبنا .........لالالا علي ما اعتقد ان الواحد لازم يشوف نفسة يشوف قدراتة بيحب اية وبيكرة اية ؟ وميفضلش يعلق فشلة وعدم قدرتة علي حل الامور بطريقة صحيحة علي الشماعة ؟؟؟؟؟
ولا اية؟
وشكرا.
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 1:35 am

يلا يا جماعة سلام و نشوفكم يوم الاحد ان شاء الله اوعوا تنسوا هتكون جهاد هى اللى مسؤلة عن اليوم دا ...سلاااااااااااام
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 1:38 am

شكرا ياجماعة علي الحوار الجميل دة والممتع بجد ونتقابل تاني ان شاء الله في حلقة تانية
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
Admin
مدير المنتدي
مدير المنتدي
Admin

ذكر عدد المساهمات : 1005
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : بابني مصر
المزاج المزاج : مفيش احسن من كده
الابراج : العذراء

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 1:38 am

انا اسف جدا جدا انا مكنتش موجود في معظم الحلقه ولكن والله كان في مشكله كده بس تمام الحمد لله انتوا كملتوا الموضوع تمام اوي ، وفعلا انا مبسوط جدا من هذا الحوار اللي لازم نشكر صاحبته الاستاذه "امل" وكل اللي شارك في حلقه النهارده ، ويلا مستنين حلقات اجمل ويلا الدور عليكي يا shadow مع تمنياتي بالمزيد من التقدم .....
https://elmotamez55.ahlamontada.net
ashek el horrya
مشرف
مشرف
ashek el horrya

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 1:40 am

شكرا يا سالي جدا بس والله لازم نغير بنفسنا وعلي فكره لو رجعنا لكلام الكتب والعلم هنلاقي ان التغيير السياسي هو اساس كل حاجه يعني اساس النجاح الاقتصادي والعلمي ولو عايزين نتقدم فعلا لازم نقف ضد اللي خاربينها ولو هندفع حريتنا تمن ايه يعني .مصر غاليه قوي الكلام يطول بس لعنه الله علي النعاس سلام يا شباب
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 1:41 am

و شكرا طبعا ليك يا Admin على الموضوع الجميل جدا دا و طبعا شكرا على تشجيعكم ..شكرا لكل الاعضاء اللى بجد الفكرة دى مكنتش هتتم الا بتشجعيهم و مساهمتهم و يا رب الحلقات الجاية تكون ممتعة و جميلة زى انهاردة
mostafa mahmoud
عضو جديد منورنا
عضو جديد منورنا
mostafa mahmoud

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 5:00 pm

من الواضح ان أول حلقه من برنامج حكاوى القهاوى قد انتهت.لا شك ان بعض الاعضاء قد استفادو كما ان البعض الاخر ربما لم ينال الكثير من الافاده أو حتى القليل منها , وتجنبا لذلك اقترح وجود ما يسمى بالخلاصه لكل حلقه عن طريق مذيع الحلقه على سبيل المثال ان يقوم المذيع بدمج كل أراء الاعضاء واستخلاص الرأى الامثل لحل المشكله موضوع الحلقه وتسجيله ع المنتدى لعل وعسى يكن حلا لأى من مشاكل الأعضاء أو الزوار
شكرا
lost
مشرف
مشرف
lost

ذكر عدد المساهمات : 484
المزاج المزاج : مصرى وافتخر
الابراج : القوس

مُساهمةموضوع: رد: اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "   اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي " - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 6:04 pm

طبعا انا زعلان جدا ان انا مكنتش موجود من اول المناقشه ولكن ملحوقه وبعد ما قرأت كل الاراء واللى معظمها عجبنى جدا اقدر اقول ان المشكله بتتلخص فى طريقه تفكيرنا لان اى واحد فينا عايز يشتغل وخلاص بدون ما يكون عنده اى مميزات عن اى واحد تانى وبالتالى لما اروح اقدم لشغل اكيد مش هاتكون ليا ادنى افضليه واكيد صاحب الشغل مش عايز يخسر فاكيد هايختار واحد غيرى يكون مؤهلاته احسن وفى النهايه هتلاقى الشاب من دول يقول ان هو مظلوم ومضطهد ومفيش حد بيحبه وان البلد كلها ماشيه بالكوسه .........الخ

وفى النهايه ده راى متوضع منى وشكرا ياجماعه على الفكره الهادفه دى واللى انا شايف ان ليها فضل كبير فى صحوه المنتدى

اولي حلقات برنامج "حكاوي القهاوي "
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» الحلقة الثانية من برنامج "حكاوى القهاوى"
» ""رمضان يا شهر الضياء""
» "قصة رائعه يرويها الشيخ الجليل محمد متولى الشعراوى "
» "العالم العربى" للشاعر العظيم عبد الرحمن الابنودى
» كـــل...شـــىء...عــــن...ليلـــة..."المحـــور"... القـــدر...