elmotamez55
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

elmotamez55

مركز المتميز التعليمي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
اخبارنا

سيتم بمشيئه الله افتتاح مركز المتميز التعليمي لجميع المراحل مع نخبه من افضل مدرسي المحافظه للحجز والاستعلام 01008328810-01097193003

المواضيع الأخيرة
» برنامج اصلاح الCDROOm/DVD
فيديوهات الحفله Emptyالسبت فبراير 08, 2014 4:21 am من طرف samo4454

» اعلان مركز المتميز التعليمي
فيديوهات الحفله Emptyالجمعة ديسمبر 13, 2013 12:59 pm من طرف Admin

» لأول مره علي اي منتدي
فيديوهات الحفله Emptyالسبت فبراير 09, 2013 12:02 am من طرف luckyomar22

» ya3ny eih montada???
فيديوهات الحفله Emptyالخميس نوفمبر 01, 2012 10:37 pm من طرف amr

» كل اضحى وانتو طيبين
فيديوهات الحفله Emptyالخميس نوفمبر 01, 2012 10:30 pm من طرف amr

» كورس بوربوينت 2007
فيديوهات الحفله Emptyالإثنين أكتوبر 29, 2012 11:27 am من طرف knight

» لقد خدعوا الشعب المصرى .. ابكى يامصر ابكر !!!
فيديوهات الحفله Emptyالإثنين أكتوبر 29, 2012 11:15 am من طرف knight

» توفير عماله مصرية سائقين طباخين نجارين عمال جميع التخصصات
فيديوهات الحفله Emptyالأحد أغسطس 12, 2012 3:24 pm من طرف nour2000

» كورس MOS 2007 عربى مجانى
فيديوهات الحفله Emptyالأحد يونيو 17, 2012 9:58 pm من طرف samehsaad

» امتحانات Icdl 2011
فيديوهات الحفله Emptyالخميس يناير 05, 2012 8:47 pm من طرف knight

facebook page
https://www.facebook.com/elmotamez55?ref=hl
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ashek el horrya
فيديوهات الحفله I_vote_rcapفيديوهات الحفله I_voting_barفيديوهات الحفله I_vote_lcap 
Admin
فيديوهات الحفله I_vote_rcapفيديوهات الحفله I_voting_barفيديوهات الحفله I_vote_lcap 
amr
knight
lost
Mahmoud Sayed
white
princess
MASRAWY
sweet as rose
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
الساعه
.

فيديوهات الحفله

MASRAWY
Admin
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
مدير المنتدي
مدير المنتدي
Admin

ذكر عدد المساهمات : 1005
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : بابني مصر
المزاج المزاج : مفيش احسن من كده
بلدك : مصري
الابراج : العذراء

فيديوهات الحفله Empty
مُساهمةموضوع: فيديوهات الحفله   فيديوهات الحفله Emptyالأحد مايو 09, 2010 4:02 pm

دي شويه فيديوهات من الحفله ارجو ان تنال اعجابكم ....

اولا : مع الرائع محمد حسام ونشيد "اخي في فؤادي"

ثانيا : الاسكتش الرائع "دكتور شهبور"الجزء الاول والرائعان محمود صقر واحمد رمضان

دكتور شهبور الجزء الثاني

دكتور شهبور الجزء الثالث والاخير

المشهد الاخير من the master scene

اغاني فقره the dreamer تأليف والحان وغناء محمد حسام

دلوقتي مع المسرحيه الشعريه وهي مقسمه عده اجزاء :
الجزء الاول

الجزء الثاني

الجزء الثالث

الجزء الرابع

الجزء الخامس والاخير

وانتظروا المزيد ان شاء الله
https://elmotamez55.ahlamontada.net
Admin
مدير المنتدي
مدير المنتدي
Admin

فيديوهات الحفله Empty
مُساهمةموضوع: رد: فيديوهات الحفله   فيديوهات الحفله Emptyالإثنين مايو 10, 2010 11:17 am

فقره نشره الاحلام والاوهام مع المتميز خالد ...

النشره الجزء الاخير

انتظروا المزيد
Admin
مدير المنتدي
مدير المنتدي
Admin

فيديوهات الحفله Empty
مُساهمةموضوع: رد: فيديوهات الحفله   فيديوهات الحفله Emptyالإثنين مايو 10, 2010 12:47 pm

ومع تكريمات الطلاب .....

واخيرا فيديو "اجدع صحاب" يارب يعجبكم

اتمني ان تنال اعجابكم واليكم تحياتي تم التقطيع والرفع بواسطه M.S

عدل سابقا من قبل Admin في الثلاثاء مايو 11, 2010 12:57 pm عدل 1 مرات
MASRAWY
الاعضاء المتميزين
الاعضاء المتميزين
MASRAWY

بلدك : مصريه

فيديوهات الحفله Empty
مُساهمةموضوع: رد: فيديوهات الحفله   فيديوهات الحفله Emptyالثلاثاء مايو 11, 2010 3:22 am

أول حاجه متشكريييييييييييين جدا على المجهود اللى أنت عملته اللى انت تتعب نفسك وتنزل الحفله على المنتدى رغم أنا عارف اللى انت مش فاضى.تانى شئ هو كتر ألف خيرك على المجهود اللى انت عملته فى الحفله،لأنكم كلكم كنتم أكتر من رائعين وخاصة أنت من الشخصيات اللى تعبت أوى ف الحفله وعشان روحكم الحلوة الحفله نجحت النجاح الكبير أوى ده.تالت شئ هو أنت كاتب مسرحية الدكتور شهبور اللى قدمها الرائعان أحمد رمضان ومحمود ابراهيم هو انا مع احترامى ليهم هما أدوا دور رائع جدا:: أنت باردو قدمت دور أكتر من رائع وأنا عارف أنك عمرك ما تكتب عن نفسك كده بس أنا اللى بكتبها عشان ده أقل حاجه نقدمهالك . غير مجهودك فى نسخ الاسطوانات لكل واحدوحاجات تانيه كتيييييييييييييير .فبصراحة أنت تعتبر دينامو القسم .فاده أقل حاجه نقدمهالك.فيارب يكرمك ويباركلك وما يحرمنا منك أبدا.وبصراحة أنتوا أجدع أصحاب قابلتها فى حياتى.ويارب ما يحرمنا ولا يفرقنا عن بعض أبداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...
amr
مشرف
مشرف
amr

ذكر عدد المساهمات : 969
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : ضابط حربية
المزاج المزاج : هو فيه أحسن من كده!!
الابراج : الجوزاء

فيديوهات الحفله Empty
مُساهمةموضوع: رد: فيديوهات الحفله   فيديوهات الحفله Emptyالثلاثاء مايو 11, 2010 5:39 pm

انا اولا عايز ابدى اعجابى بالمجهود الرهيب لمصطفى صلاح اللى ضحى بالوقت ده كله علشان يرفع الفيديوهات على المنتدى (وده طبعا مش غريب على ابوصلاح) وقانيا عايز انضم لطه ف كل اللى قاله , مصطفى بجد تعب معانا اوى علشان نطلع حفله حلوه وكان كل يوم يا عينى يتصل بكل الناس ما عدا انا طبعا لالتزامى المتناهى بالحضور(كان بيتصل بيا اول واحد), وكان بيتحمل مسئوليات كبيره جدا وفعلا هو من اكتر الناس اللى تعبت معانا , وده طبعا على خلاف الناس اللى زهقتنا ف عيشتنا علشان تلتزم وكل شويه تقولك " مش فاضى , عندى مش عارف ايه, رايح مش عارف فين" بجد يا مصطفى انت تعبت اوى معانا وربنا الحمد لله كلل ده كله بالنجاح الحمد لله , وزى مانتا دايما تقول "احنا ولاد حلال علشان كده ربنا كرمنا"
اخيرا شكرا جزيلا مصطفى وكل اللى شارك وتعب معانا
mahmoudashal
عضو جديد منورنا
عضو جديد منورنا
mahmoudashal

فيديوهات الحفله Empty
مُساهمةموضوع: Very Good Job Mashallah   فيديوهات الحفله Emptyالثلاثاء مايو 18, 2010 2:42 pm

Salamu Alaykum wa rahmatu Allah!
Dear all,
Mashallah great work and very good job. I don know actually what to say. I'm very impressed; I'm very proud of everyone of you; I'm very excited too. I'm very sorry for myself at the same time cos I missed the opportunity of joining you in this wonderful day. Anyways, I wish if I came but it was out of hand. Just I wanna thank you very much for this great effort. I can't believe you could do it this successful way in this short time. Many peopel blame today's youth for being lazy and inactive. Yet, this achievement clearly shows how successful our youth can be if they want to succeed. I think two elements of your success are: clarity of the aim and the good use of the available tools. I'd like to say you are very talented indeed. You could present comedy and tragedy; I laughed and cried too. I'm actually feeling jealous and I wished if i had been part of this success but it is enough for me and I'm content to take pride of you as friends of mine. I can speak up now and say I've friends who set a good example of strong determination and belief. So, could you please accept me as a friend of yours?

I wish if I can hug everyone of you out of happiness but this may not be realistic because of I may be far away. So, I can say I love you all for Allah's sake and I ask Allah to accept from you this great work. I ask Allah to bring all together in Paradise on the Day of Judgment.

Once again Thank You Very Much and forgive me for this too long speech but I couldn't hide my feelings about this great work.

One more thing: please be advised all to have as great preparation about your future career and life as that you did for your graduation party. It is as easy as it is. Just think about it; make your goals clear and make use of every means available for you to achieve these goals. Don't forget Allah is always there and He sees us wherever we are. He can see who is lazy and who makes effort. So, you should seek Allah's help every now and then.

May Allah give you all success and I wish you all best of luck

Before I leave I wanna thank Amr because he is the one who introduced you to me.

Thank you Amr and I'm grateful to you for everything

Sincerely,

Mahmoud
Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
hero
عضو جديد منورنا
عضو جديد منورنا
hero

ذكر عدد المساهمات : 42
الابراج : الجدي

فيديوهات الحفله Empty
مُساهمةموضوع: رد: فيديوهات الحفله   فيديوهات الحفله Emptyالأربعاء مايو 19, 2010 5:21 pm

.بسم الله الرحمن االرحيم
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
]

عدل سابقا من قبل hero في الأربعاء مايو 19, 2010 6:02 pm عدل 3 مرات
hero
عضو جديد منورنا
عضو جديد منورنا
hero

ذكر عدد المساهمات : 42
الابراج : الجدي

فيديوهات الحفله Empty
مُساهمةموضوع: رد: فيديوهات الحفله   فيديوهات الحفله Emptyالأربعاء مايو 19, 2010 5:45 pm

.بسم الله الرحمن الرحيم.
First of all, thank u very much Mr. Mahmoud 4 Ur
interest.We r very grateful 2 u.Thank u 4 the wonderful pieces of advice from an elder brother and a knowledgeable person.One sentence comes b4 anything(Iam very proud coz iam astudent in the faculty of Arts,English department ,the fourth year) FIRST,THEN
I know my friends like the back of my hand,but people donot know that wonderful company.A group few in number but countless skills and talents.The graduation party was like ascreen which monitored and reflected 2 people the interaction,common ground ,cooperaton,integration,tolerance,and harmony between those friends.It is 2 b regretted that when we thought in the graduation party,it was too late.We didnot have enough time 2 prepare 4 it,THOGH our God granted us vigour and helped us (2)crown our friendship with that day.Really,this group has alot going 4 it.It has all the makings of a successful,respectable group.Really we r lucky,and if any one of us had had the right 2 choose his friends,he wouldnot have been able 2 choose agroup like that.Ihope they become eminent ,famous figures in the Egyptian society,me too(except 4 Mostafa Salah, Ahemed Ramadan hehehe).My friends, all of us know that the party was the thing that either makes or breaks us,but we thank God 4 the good impression we left.Itwas the first time 2 stand on a stage and face the audience,but ther was no room 2 chicken out or withdraw.About the topics that were brought forward,I THINK they were very important and valuable .They reflected our ideas and expressed our personlity.We didnot want our party 2 b a traditional one.We didnot want 2 make it as parties go.B4 we start,all of us were worried and got cold feet(except 4 me of coursehehe).In the MIDDLE ,we felt nothing but rapture,ecstasy ,and happiness.AT THE END,we were surprised coz we had 2 finish that nice day.Time,clock brought us round 2our conscious coz we were living in another world.It wasnot just a day as some people expected.I would b a liar if i said that i would b able able 2 clean forget it .When iam sitting,wandering or thinking alone,the very and first things hark back 2 my memory r the graduation party and Ramadan reciting,acting,Ahmed Ghaffar acting,Islam Adel acting ,Hossam singing ,Rabin,DOCTOR SHAHBOOR(ABO Salah,Ampool hehehe Mahmoud Ibrahim),Ahmed abdel Wahid,Mahmoud Taha,ALI,Amer,OUR SISTERS, the one who put ABO HAFIZA in the shade,AMR and of course the wonderful presentor AHMED SHAABAN hehehe.ONE SENTENCE comes after my long boring words hehe,and i would like 2 finish with,(WE SHALL HOLD FAST 2 EACH OTHER TILL DEATH MAKETH US APART).Really iam lucky, iam proud of u.ALL IS WELL THAT ENDS WELL
ENJOY UR LIFE TO THE FULL
I LOVE U MY FRIENDS
AHMED SHAABAN

[i]
knight
مشرف
مشرف

ذكر عدد المساهمات : 660
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : من حماة الوطن ( ضابط حربية )
المزاج المزاج : حمرااااااااااااا
الابراج : الثور

فيديوهات الحفله Empty
مُساهمةموضوع: رد: فيديوهات الحفله   فيديوهات الحفله Emptyالأربعاء مايو 19, 2010 11:23 pm

فى الحقيقة انا متردد هل ارد بالانجليزى او ارد بالعربى ، بس انا خلاص استقريت على الرد بالعربى علشان فيه حجات مينفعش افكر فيها الا بالعربى وبثقافتى العربية . فى البداية ، عايزكم تستملونى فى الرد الطويل دا واللى هيكون ممل زى الخبر الرياضى بتاع النشرة ، انا فخور جدا باحلى ما حصدت فى الاربع سنين الماضية وهم زملائى الاعزاء واصدقائى واحبائى واخوتى اقسم بالله العلى العظيم ، لا تمر ساعة الا واتذكر هذة التحفة الذهبية من الاصدقاء الائى منحهم الله لى as a blessing ، الحمد لله الحمد لله الحمد لله.

لو اتكلمت على الحفلة ، فبجد لم اكن اتوقع ان الحفلة هتطلع صورتها بالشكل دا ، ولم يكن يخطر فى بالى ان الناس اللى على الاستيج ستنل كل الاحترام الى احنا شفناه ولما لا ونحن لم نقم باداء بروفة كاملة ، فان كان هناك توفيق ونجاح فمن الله وان كان هناك تقصير فمن انفسنا ومن الشيطان ، بالنسبة لينا كشباب الامر كان صعبا لان احنا طوال الاربع سنين لا نتحدث مع اى احد فى القسم مع الاساتذة وهذا ليس عدم ثقة فى قدراتنا او لشىء اخر ، من الاخر احنا قسمة لقطة ما يتعوضشى سواء بنات او شباب ونحمد الله على ذلك اما بالنسبة للاساتذة فنحن ندين بالفضل لبعض الاساتذة .
فعدم التحدث مع الدكاترة كانت لاسباب اخرى غير الثقة او الخجل بدليل ان احنا قدمنا فى حفلة التخرج ما نال المديح والثناء من الدكاترة انفسهم ، علشان اكون صادق فى النقطة دى احب اقول من الاخر احنا ما بنذكرشى الا ايام الامتحانات وبنعلم انفسنا اللغة من خلال بعضنا البعض ومن خلال الافلام الامريكية وقناة الهدى والمتميزين منا في الشلة امثال احمد شعبان وعمرو واحمد رمضان.

فى البداية انا واحمد رمضان واخرين كنا رافضين الفكرة ، ولكن استاذى مصطفى واخويا عمرو اقنعونا ان الحفلة دى هتكون الماستر سين بتاعتنا بعد التخرج ، وهذا ما حدث والحمد لله ،| . والحمد لله بدانا العمل وكان هناك شغل جامد جدا وخلاف وهذا يحدث دائما وانا كنت متفائل بهذا الخلاف لانى كنت شايفه خلاف صحى وكنا مفوضين عمرو مخرج ومصطفى منسق وحصل بعض التتشات الخفيفة خاصة معى واتنازلت على بعض الاشياء رغم عدم قناعتى ببعض الاشياء ولكن يبقى الاحترام الشديد للجميع ، فاختلاف الراى لا يفسد لود قضية ، والحمد لله لما الناس بدات تستوعب الكلام دا وأدوا الفرصة كاملة للابداع كانت النتيجة المميزة.

بالنسبة للفقرات فانا ارى انا احمد رمضان هو من جعل هناك ما يسمى بحفلة تخرج اداب انجليزى الفيوم كناحية ابداعية فنية ، اما من الناحية الادارية والتنظيمية والتسهيلية ، اما من ناحية المجهود والتنسيق وخراب الجيب والبيت والعطلة والسوبر ماركت الى خسر حوالى 100 الف جنية فى يومين الحفلة فشكرا جزيلا يا مصطفى ، اما من ناحية القيادة والفن والعين الثاقبة فشكرا جزيلا يا عمرو ، اما عن فقرات الكوميدى فكل الشكر لمحود صقر واحمد رمضان ومصطفى صلاح ، اما عن التمثيل والانجلش الرائع فكل الشكر ل اسلام عادل واحمد ربيع واحمد رمضان وعمرو وعبد الغفار، اما بالنسبة للبريزنتيشن فشكرا ملك اللغة ابو شعبان .

قابلونى جماعة بعد الحفلة وقلولى ان المطرب محمد حسام هو 60 فى المية من نجاح الحفلة ، بس انا اختلفت معاهم وقلتلهم والله هو 90 فى المية من نجاح الحفلة بارك الله فيك وحفظك يا حسام ونفع بك الاسلام والمسلمين ، فالبفعل انت اخى فى كل شىء سواء فؤادى او فمى او عقلى او اية من الجوارح شكرا جزيلا حسام وجزك الله خيرا.

اما بالنسبة لباقى القسم فاشكر كل الزملاء والزميلات واللائى كانو معنا بالدعاء هههه او بروحهم الجميلة سواء بالمشاركة بالمال او حضور يوم الحفلة ، شكر خاص للشاعر الرائع صاحب ال CENTREPIECE بتاع الحفلة وهى اكيد المسرحية الشعرية ، ايضا شكر لطه والقاضى وعويس وايمن مجدى وعلى محمد على ومحمود سيد اللى محضرشى الحفلة وكل القسم بجد يكفى ابتسامتهم لنا وتشجيعنا اثناء العرض .

طولت جدا بس اقسم بالله انا ممكن اكتب حتى الصباح ولكن لن استتطع ان اصف شعورى بالحفلة واعضاء التيم وورك وكل الناس ، وما اسعدنى اكثر هى العروض اللى جات للجروب بتاعنا لتصوير فى قناة الهدى وكانت حاجة جامدة لانها حاجة بتجمعنا مع بعضينا بعد يوم واحد من الحفلة لنساهم جميعا فى عمل رائع .

مخلصتش لسه ولكن للحديث بقية ما دام فى العمر بقية
amr
مشرف
مشرف
amr

ذكر عدد المساهمات : 969
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : ضابط حربية
المزاج المزاج : هو فيه أحسن من كده!!
الابراج : الجوزاء

فيديوهات الحفله Empty
مُساهمةموضوع: رد: فيديوهات الحفله   فيديوهات الحفله Emptyالخميس مايو 20, 2010 12:08 am

فعلا انا عايز اشكرا الناس كلها تانى على التعب الجامد ف الحفله , بس المرع دى عايز اشكر صديقى العزيز استاذ محمود عفيفى على الرد الرائع والشعور الجميل ده , واد ايه هو كان نفسه ييجى الحفله بس الظروف بقى , وكمان هو اد ايه كان فرحان لما شاف الحفله , بجد شكرا يا استاذ محمود واحنا يشرفنا اننا نكون اصدقاء ليك وانا بالذات ليا الشرف انى صديقك
knight
مشرف
مشرف

ذكر عدد المساهمات : 660
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : من حماة الوطن ( ضابط حربية )
المزاج المزاج : حمرااااااااااااا
الابراج : الثور

فيديوهات الحفله Empty
مُساهمةموضوع: رد: فيديوهات الحفله   فيديوهات الحفله Emptyالخميس مايو 20, 2010 12:23 am

انا منستشى اشكر الاستاذ محمود عفيفى المعد فى قناة الهدى ، واللى فخر لينا كلنا والاوسمة والنياشين على صدورنا جميعا عندما الاستاذ المحترم محمود يتحدث عنا بمثل هذة الطريقة ، كل الشكر ليك ، وحضرتك صاحب فضل علينا كلنا واقصد شباب اداب انجليزى الفيوم
MASRAWY
الاعضاء المتميزين
الاعضاء المتميزين
MASRAWY

فيديوهات الحفله Empty
مُساهمةموضوع: رد: فيديوهات الحفله   فيديوهات الحفله Emptyالخميس مايو 20, 2010 1:27 am

ربنا يبارك فيكم كلكم بصراحه انتوا اجدع اصحاب شوفتهم فى حياتى.قضيت معاكم اجمل اربع سنين فى حياتى.ودى حقيقة مش كلام وخللاص.ما شفتش اصحاب زييكم.وبالنسبه للحفله انا احب اشكركم للمرة الالف على الحفلة الروعه دى وما فيش اجمل من ده لنسبه للاستاذ محمود عفيفى انا قابلته مرتين بس ايام التصوير بس لقيته شخصيه جميله جدا وارتاحتله من اول مرة فهو شخصيه متواضعه ومحترمه واخلاق وفيه حاجات حلوة كتير ده شرف لينا انى احنا نتعرف على شخص زى الاستاذ محمود وبشكر عمرو اللى عرفنا عليه وبدل هو مايعرض انه يكون واحد صاحبنا احنا اللى بنستأذن من حضرته انه يقبلنا كأصحاب ليه أو كأخواته الصغيرين.وفى النهايه يارب ما يحرمنا من بعض ابد يا احلى اصحاب فى الدنيا .....وأسف للاطاله
Admin
مدير المنتدي
مدير المنتدي
Admin

فيديوهات الحفله Empty
مُساهمةموضوع: رد: فيديوهات الحفله   فيديوهات الحفله Emptyالخميس مايو 20, 2010 10:04 am

طبعا بعد كل الكلام ده ، انا مش لاقي اي حاجه اقولها ....
اولا اخونا الكبير الاستاذ محمود عفيفي اللي فعلا الكلام مش هيرد ولو جزء من حقه ، بجد شرف لينا احنا انك تكون صديقنا والحمد لله ان الحفله نالت اعجابك ...

ثانيا اوجه كلامي لاجدع وافضل اصحاب في الدنيا بس انا ليا عتاب ليكم هو ليه كل اللي بيكتب رد وكأنه يودع الاخرين وكأنها نهايه كل شئ ، هو ايه علاقتنا بقت كلمه شكر ؟؟ بس حقيقي انا فخور فعلا اني عرفت ناس زيكم في اخلاق حبيبي علي [/color] ، وعبد الغفار ... وفي طيبه القلب وصفاء نفس محمود طه ... وفي خفه دم و روح طبعا حبيبي محمد حسام ، واكيد خالد ابو حفيظه ... وفي نشاط واحترام صديقي عمرو ، واحمد ربيع ...وفي علم ومعرفه احمد شعبان .... وطبعا بحب الناس الرايقه احمد عبد الواحد واسلام عادل بجد من اجمل الشخصيات .... وطبعا محمود صقر ومحمود سيد واحمد عويس وايمن وعامر .... وطبعا حبيبي وشقيقي اللي انا منستهوش طبعا ولكن قولت اخليه في الاخر علشان اعرف اتكلم عنه واللي مشاركني ومتوافق معايا في كل حاجه ومواليد نفس يومي " طبعا يوم كارثه " احمد محمد رمضان "

واخيرا انا مكنتش عايز اطول في الكلام بس والله لسه عندي كلام كتير اقوله ، ومع اني كنت كاتب اني بعتب عليكم علشان بتكتبه كلمات شكر بس حقيقي كل واحد فيكم لازم ياخد حقه واكيد طبعا الكلام مش هيوصل اللي جوايا وانتوا عارفين ان حبكم عندي اكبر بكتيييييييييييييير من الكلام
MASRAWY
الاعضاء المتميزين
الاعضاء المتميزين
MASRAWY

فيديوهات الحفله Empty
مُساهمةموضوع: رد: فيديوهات الحفله   فيديوهات الحفله Emptyالجمعة مايو 21, 2010 4:31 pm

مش عارف ارد على الكلام الجمييييييييل قوى ده.بصراحة أى كلام مش هيوفيك حقك يامصطفى انت وكل الشلة الجامده قوى دى .ومين قالك أنى دى نهاية كل شئ ؟؟؟؟؟ هو بالنسبة لى دى بداية لمليووووووووووون سنه جيه ان شاء الله ....صعب الصحبه الحلوة تنتهى والواحد ما صدق لقى صحبة حلوة زييكم..ومع أنى ايامنا ف الكلية مع بعض أصبحت معدودة .....لكن ان شاء الله هنتقابل بعد الكلية ونرجع أيامنا الحلوة دى تانى والصحبة مش معناها ايام فى كلية وخلاص الايام الجية ان شاء الله هتجمعنا وعمرنا ما هتفرقنا..وكفايه كده عشان بصراحة الواحد مش قادر يكتب أكتر من كده....الواحد بيتأثر لما بيكتب حاجه زى كده.وفى النهاية احنا خدنا عهد على نفسنا ادام الجامعه كلها لما كلنا قولنا وبصوت عالى"لا لا لا لا مش هنفارق بعض لا." وأنا أول واحد ان شاء الله هنفذ العهد وعمرى ما هسيبكم أبدا.ألا لو أنتوا بقى زهقتوا منى دى تبقى حاجه تانى.بحبكم يا اجمل اصحاب واخوات فى الدنيا كلها.........

فيديوهات الحفله
صفحة 1 من اصل 1