elmotamez55
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

elmotamez55

مركز المتميز التعليمي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
اخبارنا

سيتم بمشيئه الله افتتاح مركز المتميز التعليمي لجميع المراحل مع نخبه من افضل مدرسي المحافظه للحجز والاستعلام 01008328810-01097193003

المواضيع الأخيرة
» برنامج اصلاح الCDROOm/DVD
لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول Emptyالسبت فبراير 08, 2014 4:21 am من طرف samo4454

» اعلان مركز المتميز التعليمي
لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول Emptyالجمعة ديسمبر 13, 2013 12:59 pm من طرف Admin

» لأول مره علي اي منتدي
لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول Emptyالسبت فبراير 09, 2013 12:02 am من طرف luckyomar22

» ya3ny eih montada???
لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول Emptyالخميس نوفمبر 01, 2012 10:37 pm من طرف amr

» كل اضحى وانتو طيبين
لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول Emptyالخميس نوفمبر 01, 2012 10:30 pm من طرف amr

» كورس بوربوينت 2007
لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول Emptyالإثنين أكتوبر 29, 2012 11:27 am من طرف knight

» لقد خدعوا الشعب المصرى .. ابكى يامصر ابكر !!!
لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول Emptyالإثنين أكتوبر 29, 2012 11:15 am من طرف knight

» توفير عماله مصرية سائقين طباخين نجارين عمال جميع التخصصات
لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول Emptyالأحد أغسطس 12, 2012 3:24 pm من طرف nour2000

» كورس MOS 2007 عربى مجانى
لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول Emptyالأحد يونيو 17, 2012 9:58 pm من طرف samehsaad

» امتحانات Icdl 2011
لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول Emptyالخميس يناير 05, 2012 8:47 pm من طرف knight

facebook page
https://www.facebook.com/elmotamez55?ref=hl
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ashek el horrya
لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول I_vote_rcapلو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول I_voting_barلو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول I_vote_lcap 
Admin
لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول I_vote_rcapلو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول I_voting_barلو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول I_vote_lcap 
amr
knight
lost
Mahmoud Sayed
white
princess
MASRAWY
sweet as rose
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
الساعه
.

لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
white
مشرف
مشرف
white

انثى عدد المساهمات : 390
المزاج المزاج : الحمد لله
بلدك : مصريه

لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول Empty
مُساهمةموضوع: لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول   لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول Emptyالأربعاء أكتوبر 20, 2010 12:13 am

حسنى: كلكم موجودين

سوزان: أيوه ياحسنى ... أنا جنبك أهه ... وأدى جمال وعلاء ... قمرين دول ولا عينين

حسنى: طب إسمعوا اللى حقوله كويس

جمال: سامعينك يابابا ... إتكلم

حسنى: مصر دى كنز ياولاد ... إمكسوا فيها بإيديكم وسنانكم ...
بنسرق فيها بقالنا سنين وسنين ولسه بتدينا

علاء: هيا دى البركة اللى بيقولوا عليها يابابا

حسنى: أيوه يابنى .... ربنا يبارك لكم ولعيالكم فيها ... ودلوقتى

علاء: إنته على الهوى يابابا ... إتكلم

حسنى: أنا مش مديون لحد ياولاد ... يعنى أى واحد يصيع عليكم ويقول لكم أبوكم كان مستلف منى فلوس تفوا فى وشه على طول

علاء: إطمن يابابا ... حرامى على حرامى ما يلعبش

حسنى: أنا سيبت لكم ياولاد اللى يكفيكم إنتوا وعيالكم وعيال عيالكم ويفيض ... فلوس متلتلة متتعدش .... مش حقول لكم حافظوا عليها وبس ...
لآلآلآلآ ... زودوها كمان وكمان لاجل ما روحى ترتاح وأنا فى تربتى

جمال: هيا الفلوس اللى إنتا عملتها يابابا دى بتسميها فلوس .... شفنى أنا وعلاء حنعمل إيه .... ولا صحيح حتشوفنا إزاى .... عموماً ما
تقلقش

حسنى: ودلوقتى إسمعوا وصيتى ..... الحكم لاولاد مبارك ... لازم أول ما جمال يحلف اليمين تغيروا إسم مصر وترجعوه زى ما كان زمان أيام الملك فاروق والملكة نازلى (المملكة المصرية)

جمال: مفهوم يابابا ... خش فى اللى بعده

حسنى: الجيش والشرطة والأزهر ... أوعوا واحد من التلاته دول يخرج عن طوعكم أبداً

علاء: مفهوم برده .. اللى بعده .... ياساتر ده إنته ملل

سوزان:عيب ياعلاء لما تكلم أبوك كده

علاء: بهزر ياماما

حسنى: الهرم لأم العيال ... ليكى ياسوزان بعد ما خدمتينى بتفانى وإخلاص طول السنين دى

سوزان: هرم !!!!!!! .... هو دى آخرة صبرى !!! ...... وده يسوى كام ده !!!!

علاء وهو يمسك بالألة الحاسبة : يسوى كتير ياماما ... لو تحبى أتصرف لك فيه ممكن يعمل معاكى مبلغ كويس

سوزان: مش ح ارضى باأقل من التلات أهرامات وأبو الهول

حسنى: مش خسارة فيكى ياغالية .... أثار النوبة لعلاء .... والأقصر لجمال ... ودلوقتى نيجى للميه .... الساحل الشمالى لعلاء والبحر الأحمر لجمال وقناة السويس تخصصوا دخلها صدقة جارية على روحى

سوزان: إنته أكيد مخبول ... مليار ونص دولار صدقة جارية على روحك !!!!

جمال: ما تاخديش على كلامه ياماما .... ده يبقى كتير لو طلعنا 100 ولا 200 جنيه على روحه للفقرا

علاء وهو يمسك بالألة الحاسبة: ممكن نطلع لحد ألف جنيه يا جمال ... السيولة تسمح

حسنى: أوعوا تفرطوا فى حبيب العادلى من بعدى يا ولاد ... حبيب قلبه ميت وإيده طرشه ... وهوه ده اللى ينفع مع الغجر اللى هنا

جمال: بس ما بيعجبنيش شنبه يابابا

حسنى: إنته مالك ومال أم شنبه ..... إحنا بنشترى مجرم

جمال: أعاهدك يابابا إنى حخليه معايا ومش حفرط فيه أبداً

علاء: ولا يهمك يابابا .... حاخلى أنكل كمال الشاذلى يصلى عليك

حسنى: والله لو عملتها ياعلاء لكون متبرى منك إلى يوم الدين

علاء: بهزر معاك يابابا ..... أنكل كمال مش حافظ الفاتحة

حسنى: عايز جنازتى ياولاد الناس تحكى وتتحاكى عنها ...... هاتوا المخرج الإيطالى ده اللى إسمه مكافيللى يصورها

علاء وهو يمسك بالألة الحاسبة: هوه حيكلفنا كتير ... لكن ممكن فى الأخر نلم مبلغ معقول لو خلينا شركة أجنبية تحتكر حق توزيع الفيديو فى
أوروبا وأمريكا

حسنى: عايز أحلى مدفع يشيل النعش يا ولاد

جمال: مدفع رشاش

سوزان: الهزار مش فى الحاجات دى يا جمال

جمال: آسف يا ماما

حسنى: عايز أدفن فى شرم الشيخ ياولاد جنب أولمرت وشارون

علاء: بلاش كفر مصيلحة يعنى ؟

حسنى: لأ كلها براغيت ياعلاء .... وإسم شرم الشيخ كمان أشيك بكتير

تتوقعوا هايدفن فين ؟؟؟؟؟؟

ربنا يستر عليا وعلى المنتدى ههههههههههه
princess
الاعضاء المتميزين
الاعضاء المتميزين
princess

انثى عدد المساهمات : 288
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : Student 4 ever
المزاج المزاج : ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الابراج : السمك

مُساهمةموضوع: رد: لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول   لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول Emptyالأربعاء أكتوبر 20, 2010 3:36 am

عليه العوض ومنه العوض
حرام اللي بتعمليه في نفسك ده
دا انا كتبت رقم محموله النت فصل عندي اسبوعين ولسه بيروح وييجي (عندي انا بس غريبه جدا)
حاسبي علي نفسك ممكن تفتحي الجهاز يفرقع في وشك (انا حذرتك)
بس انا كمان شايفه ان شرم اشيك يلا علي بركة الله..
وبعدين كله الا الهرم الصغير ياخدو كل حاجة بس يسيبو " منقرع "( دا انا كنت اروح فيها)

sun shining
الاعضاء المتميزين
الاعضاء المتميزين
sun shining

انثى عدد المساهمات : 155
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طاااااااالبة
الابراج : العقرب

مُساهمةموضوع: رد: لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول   لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول Emptyالأربعاء أكتوبر 20, 2010 9:48 pm

عليه العوض ومنه العوض
انتى بتستعجلى الاحداث ليه يا وايت
وبتفولى على بابا حسنى
دا لسة قدامه ولا مية سنة كمان
دا فى عز شبابه ما لكش حق
white
مشرف
مشرف
white

انثى عدد المساهمات : 390

مُساهمةموضوع: رد: لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول   لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول Emptyالخميس أكتوبر 21, 2010 2:13 am

انتى بتقولى فيها يا برنسيس الراجل ده بسم الله ماشاء الله مبروك بشكل بركاته اهى حلت عليا وانا لسة مكملتش يوم ومتخافيش يا برنسيس كله الا الهرم الصغير وانا لما امسك الحكم هاديهولك هدية هههههههههههه
فعلا يا صن ده ما شاء الله لسة شايفاه فى حفلة زى الفل شباب شباب

لو مبارك على فراش الموت ماذا سيقول
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ماذا يقول لك ملك الموت وأنت ميت؟؟؟؟؟؟؟؟
» كلام رائع من علاء مبارك
» قصيده لعاشق الحريه في عيد ميلاد مبارك ا
» غلطه 0الراحل محمد حسني مبارك
» الشاعر الكبير احمد فؤاد نجم يتحدث عن مبارك