elmotamez55
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

elmotamez55

مركز المتميز التعليمي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
اخبارنا

سيتم بمشيئه الله افتتاح مركز المتميز التعليمي لجميع المراحل مع نخبه من افضل مدرسي المحافظه للحجز والاستعلام 01008328810-01097193003

المواضيع الأخيرة
» برنامج اصلاح الCDROOm/DVD
ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالسبت فبراير 08, 2014 4:21 am من طرف samo4454

» اعلان مركز المتميز التعليمي
ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالجمعة ديسمبر 13, 2013 12:59 pm من طرف Admin

» لأول مره علي اي منتدي
ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالسبت فبراير 09, 2013 12:02 am من طرف luckyomar22

» ya3ny eih montada???
ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالخميس نوفمبر 01, 2012 10:37 pm من طرف amr

» كل اضحى وانتو طيبين
ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالخميس نوفمبر 01, 2012 10:30 pm من طرف amr

» كورس بوربوينت 2007
ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 29, 2012 11:27 am من طرف knight

» لقد خدعوا الشعب المصرى .. ابكى يامصر ابكر !!!
ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 29, 2012 11:15 am من طرف knight

» توفير عماله مصرية سائقين طباخين نجارين عمال جميع التخصصات
ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالأحد أغسطس 12, 2012 3:24 pm من طرف nour2000

» كورس MOS 2007 عربى مجانى
ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالأحد يونيو 17, 2012 9:58 pm من طرف samehsaad

» امتحانات Icdl 2011
ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالخميس يناير 05, 2012 8:47 pm من طرف knight

facebook page
https://www.facebook.com/elmotamez55?ref=hl
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ashek el horrya
ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 I_vote_rcapايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 I_voting_barايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 I_vote_lcap 
Admin
ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 I_vote_rcapايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 I_voting_barايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 I_vote_lcap 
amr
knight
lost
Mahmoud Sayed
white
princess
MASRAWY
sweet as rose
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
الساعه
.

ايه رأيكم فى اللى حصل ...

4 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه رأيكم فى اللى حصل ...   ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2009 1:00 am

عايزين نركز ياجماعه معلش اصل العقبات كترت اللى عليه دلوقتى العقاب هو عمرو بس مشرف قسم الكتب والمراجع والعقاب اننا مش هنرد على مواضيعه الا لما ينزلنا حاجه ومش اى حاجه طبعا معلش يعنى لا مؤاخذه احنا مبيضحكش علينا ده تركيز بس عشان الناس تعرف مين هو المتعاقب معانا ومحدش يقول اصلى معرفتش هو مين اللى هيتعاقب خالد ولا مين ولا ايه مش كده ولا ايه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ايه رأيكم فى اللى حصل ...   ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2009 1:04 am

علشان العقوبات كترت فعلا على رأى هيام فالعقاب هيطبق عليا انا وعمرو وخدوا فعلا الموضوع بجد
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ايه رأيكم فى اللى حصل ...   ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2009 1:07 am

خلاص بقى يا جماعة مفيش عقوبات ..الموضوع انتهى ...و عدوها بقى...و هنبدأ صفحة جديدة ...
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ايه رأيكم فى اللى حصل ...   ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2009 1:11 am

لااااااااااا معلش انا مصره على موقفى انا عضوه فى المنتدى ده وده قسم الشكاوى والاقتراحات واتكلم باعلى صوت وانا بتكلم اهه باعلى صوت وبطالب بحقى كعضوه وليا حق الشكوه وعلى مشرفة القسم الفصال فى هذه القضيه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ايه رأيكم فى اللى حصل ...   ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2009 1:17 am

والله يا جماعة الموضوع بجد وده مش عقاب ده مجرد تنبيه لمشرفين الاقسام انهم يهتموا باقسامهم مش اكتر علشان المنتدى ده يبقى احسن منتدى
Admin
مدير المنتدي
مدير المنتدي
Admin

ذكر عدد المساهمات : 1005
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : بابني مصر
المزاج المزاج : مفيش احسن من كده
بلدك : مصري
الابراج : العذراء

مُساهمةموضوع: رد: ايه رأيكم فى اللى حصل ...   ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2009 1:18 am

لأ معلش يا" امل "القانون قانون

علشان كده انا بقترح العقوبه اللي هتفرض علي الاعضاء.......

والعقوبه هتكون كالتالي موضوع هيكون عن اي من التالي :

1- تحليل لقصيده " tyger" دا بالنسبه للاستاذه جهاد

2- اربع تعريفات ل"pragmatics" دي عقوبه عمرو

عقوبات رخمه صح؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
https://elmotamez55.ahlamontada.net
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ايه رأيكم فى اللى حصل ...   ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2009 1:23 am

وانا مواااااااااافقة وياريت العقوبات كلها تكون كده علشان نستفيد وفعلا الفكرة دى حلوة جدا ومن هنا ورايح اى عضو هيغلط هيطبق عليه عقوبات من النوع ده يلا بقى كلكم اغلطوا
ashek el horrya
مشرف
مشرف
ashek el horrya

ذكر عدد المساهمات : 1129
بلدك : مصريه
الابراج : الدلو

مُساهمةموضوع: رد: ايه رأيكم فى اللى حصل ...   ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2009 1:34 am

وان شاء الله شعارنا هيكون ايه اغلط استفيد انا موافق بس عايز عقاب كمان ويكون صح
amr
مشرف
مشرف
amr

ذكر عدد المساهمات : 969
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : ضابط حربية
المزاج المزاج : هو فيه أحسن من كده!!
بلدك : مصري
الابراج : الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: ايه رأيكم فى اللى حصل ...   ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2009 1:05 pm

الله الله يعنى انا اقوللكم عاقبوا خالد ينتهى الموضوع بعقابى انا وشادو , طبعا الواحد مقصر مش قولنا حاجه بس زى مانتو قولتوا قسم الكتب مش مسئولية حد معين دا بقى بالذات مسئوليتنا كلنا ولازم كلنا نشتغل فيه بجد خوصا ان ده موسم امتحانات كل سنه وانتو طيبين ولازم نهتم شويه بالمذاكره , المهم اننا نوصل من هذا الموضوع ان مش عمرو لوحده اللى معاقب , لا كل اعضاء المنتدى معاقبين علشان التقصير ده والعقاب هو:
لااااااااااازم كل عضو ينزل النهارده موضوع فى قسم الكتب والمراجع علشان يصلح موقفه
ashek el horrya
مشرف
مشرف
ashek el horrya

مُساهمةموضوع: رد: ايه رأيكم فى اللى حصل ...   ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2009 2:48 pm

انا زعلان من كل الاعضاء لأن محدش اهتم بقسمي وانا غايب طب ولو مت هيعيش وحيد متخفش يا قسمي لك الله وعقابا ليكم كل عضو يكتب فيه موضوع
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ايه رأيكم فى اللى حصل ...   ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2009 3:07 pm

شوف التهريج بقى قال نعاقبهم يعاقبونا لا انتوا قصدوا العنوان الغلط وبعدين احنا مبيضحكش علينا اه هو قسم الكتب والمراجع مش مسئولية حد معين بس ابدأ انت بس واحنا وراك عالطول وبعدين ياعاشق لا تقلق على قسمك بس ده بس عشان انت تعبان انما لما تخف ان شاء الله ابدأ برضه واحنا بعديك
ashek el horrya
مشرف
مشرف
ashek el horrya

مُساهمةموضوع: رد: ايه رأيكم فى اللى حصل ...   ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2009 5:28 pm

انا بأتكلم جد يعني مفيش موضوع ادبي واحد من يوم متعبت ليه كده دا انا عيان اي والله عيان ونداء الي اصحاب القلوب الرحيمه اي حاجه لله واي موضوع هيقعد لك يوم القيامه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ايه رأيكم فى اللى حصل ...   ايه رأيكم فى اللى حصل ... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2009 5:35 pm

لالا بعد الشر عليك وبعدين خلاص صعبت علينا خلاص ياجماعه كل واحد ينزل موضوع فى القسم الادبى عشان عاشق يخف بس خلى بالك متستغلش ده كتير مش اكمننا طيبين يعنى

ايه رأيكم فى اللى حصل ...
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» طب مين اللى هيقف لمصر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» يا ذا الجلال .ايه رأيكم
» ايـــــــــه رأيكم ؟؟؟؟
» ايه رأيكم في الكلام ده ؟؟!
» كرسي الاعتراف...مستنية رأيكم ؟؟؟!!!!!