elmotamez55
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

elmotamez55

مركز المتميز التعليمي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
اخبارنا

سيتم بمشيئه الله افتتاح مركز المتميز التعليمي لجميع المراحل مع نخبه من افضل مدرسي المحافظه للحجز والاستعلام 01008328810-01097193003

المواضيع الأخيرة
» برنامج اصلاح الCDROOm/DVD
ههههههههه No Objection Emptyالسبت فبراير 08, 2014 4:21 am من طرف samo4454

» اعلان مركز المتميز التعليمي
ههههههههه No Objection Emptyالجمعة ديسمبر 13, 2013 12:59 pm من طرف Admin

» لأول مره علي اي منتدي
ههههههههه No Objection Emptyالسبت فبراير 09, 2013 12:02 am من طرف luckyomar22

» ya3ny eih montada???
ههههههههه No Objection Emptyالخميس نوفمبر 01, 2012 10:37 pm من طرف amr

» كل اضحى وانتو طيبين
ههههههههه No Objection Emptyالخميس نوفمبر 01, 2012 10:30 pm من طرف amr

» كورس بوربوينت 2007
ههههههههه No Objection Emptyالإثنين أكتوبر 29, 2012 11:27 am من طرف knight

» لقد خدعوا الشعب المصرى .. ابكى يامصر ابكر !!!
ههههههههه No Objection Emptyالإثنين أكتوبر 29, 2012 11:15 am من طرف knight

» توفير عماله مصرية سائقين طباخين نجارين عمال جميع التخصصات
ههههههههه No Objection Emptyالأحد أغسطس 12, 2012 3:24 pm من طرف nour2000

» كورس MOS 2007 عربى مجانى
ههههههههه No Objection Emptyالأحد يونيو 17, 2012 9:58 pm من طرف samehsaad

» امتحانات Icdl 2011
ههههههههه No Objection Emptyالخميس يناير 05, 2012 8:47 pm من طرف knight

facebook page
https://www.facebook.com/elmotamez55?ref=hl
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ashek el horrya
ههههههههه No Objection I_vote_rcapههههههههه No Objection I_voting_barههههههههه No Objection I_vote_lcap 
Admin
ههههههههه No Objection I_vote_rcapههههههههه No Objection I_voting_barههههههههه No Objection I_vote_lcap 
amr
knight
lost
Mahmoud Sayed
white
princess
MASRAWY
sweet as rose
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
الساعه
.

ههههههههه No Objection

amr
knight
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
knight
مشرف
مشرف

ذكر عدد المساهمات : 660
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : من حماة الوطن ( ضابط حربية )
المزاج المزاج : حمرااااااااااااا
بلدك : مصري
الابراج : الثور

ههههههههه No Objection Empty
مُساهمةموضوع: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالإثنين سبتمبر 20, 2010 11:20 am

معلهش يا بنى يا حبيبى معلهش ههههههه ، ما تحاولش يا باشا ، قلتلك قبل كدا احنا قلوبنا مُألفة لايمكن ان تسيباريتد ، فقلوبنا عامل زى السمك فى الميه ، السمك ممكن يعيش على اليابس!!! ، ههههههههههههههه ، المهم ان الزبون الزميل الباشا غاب وساب زميله وباقى السولدجيرس حيارى .
الحكاية باختصار ان عمرو اتخدع فىكشف الهيئة بتاع الضباط الاحتياط وظن انه مش هيختاروه ظبوط وكمان عامر ( اه عامر ماشى ) وفرح جدا وانا اتصلتبه وقالى انا خلاص نزلت عسكرى وانت مبروك يا عم الضابط فقلتله متطنشى اوى الا لما تسمع النتيجة ، فعمنا عمرو غاب واذا بقائد المنطقة اللواء اركان حرب يعلن 240 اسم سيذهبون الى فترة ال9 اشهر بتاع الدراسة والترينينج ( خلى بالك الفترة دى هنعلق نجمة واحدة ) وبعد كدا هنتوزع على المناطق ( والفترة دى هنعلق نجمتين و3 والمرتب بيقى كويس ) توزيعنا القائد قال امبارح بالنسبة للغات ممكن يروحو الجيش التانى او التالت فى سيناء يدرسو لطلبة الحربية فى معاهد اللغات ( والله بتكلم جد ) .
انا اكيد سعيد يكفى ان احنا هنفضل مع بعض كمان 3 سنين ويمكن نتطوع ونبقى مع بعض يا عمور ابدا الدهر ، وعلى فكرة المرتب المعفن بتاع فترة التدريب زاد 4 اضعاف ( اشطة ) ، عايزين بقى نخرج نفسنا من مود الحزن والاكتئاب ( انا بدأت) ، يا راجل انت هتبقى ملازم اول ومعاك عسكرى بيغسلك لبسك وبيادتك وشرابك يعنى وانت فاهم بقى .
هــــــــــــــــــــــــام جدا : ما تنساش لازم تروح بكرة او بعده النضارة علشان اتاخدت غياب وكمان هنروح كلنا يوم 26 فى الشهر دا الكيلو 4ونص طريق مصر السويس علشان كشف السمات والمناظرة وممكن بنسبة واحد فى الميه ربنا يكرمنا لو مش نجحنا فى الكشف دا ننزل عساكر.
ملحوظة : انا وكمان بعض الاصدقاء بنتعمد تكتب موضوعات على المنتدى بشئونا الخاصة كتدوين للذكريات لقرائتها ان شاء الله فى السنوات القادمة .
amr
مشرف
مشرف
amr

ذكر عدد المساهمات : 969
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : ضابط حربية
المزاج المزاج : هو فيه أحسن من كده!!
الابراج : الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالإثنين سبتمبر 20, 2010 2:56 pm

تمام يا افندم , يابنى انت ورايا ورايا ارحمنى بقى , بجد يا خالد انا لما عرفت انتابنى شعور بالفرحه علشان انا وانت هانكون مع بعض (بس الشعور ده مادامش كتير يعنى)

بس انا عايز اسألك سؤال افرض انى مارحتش بكره ايه اللى هايحصل(علشان انا مش هاروح , يمكن يعرفوا انى مش منظبط وينزلونى عسكرى!!!!!)

رد بسرعه لو سمحت ياعم الظابط يا بتاع الذكريات انت (ذكريات منيلة بنيلة)
Mahmoud Sayed
مشرف
مشرف
Mahmoud Sayed

ذكر عدد المساهمات : 436
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : Student
المزاج المزاج : mmmm, don know
بلدك : مصريه
الابراج : العذراء

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالإثنين سبتمبر 20, 2010 8:18 pm

ايه ده
هيا النتيجة بانت
علية العوض ومنه العوض
knight
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالإثنين سبتمبر 20, 2010 8:24 pm

مش عارف بس هما قالونا اللى كان غايب يبلغ الحاضر بااللى حصل وييجى يتمم ( اعكسها يا عم ) انما تنزل دا بعدك يا عم الامور ظابط ظابط ، والله يا عمرو هما اختارو 239 ضابط احتياط انا كنت رقم 234 ( فى نفسى قلت يا بن المحظوظة يا عمرو نفدت ) لسه مخلصتش التوسوسة ولقيت رقم 235 عمرو عبدالعال وعلشان كدا انا بحبك يوم بعد يوم بزيادة انه القدر يا صديقى !!!!!!!!!!! ، اوعى تنسى كشف السمات .

9
Mahmoud Sayed
مشرف
مشرف
Mahmoud Sayed

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالإثنين سبتمبر 20, 2010 8:27 pm

والله يا جماعة كنت بدعى لكم وانا صايم على الفطار فى رمضان والست ايام بتوع شوال
ashek el horrya
مشرف
مشرف
ashek el horrya

ذكر عدد المساهمات : 1129
الابراج : الدلو

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالثلاثاء سبتمبر 21, 2010 10:16 pm

الحمد لله
خير
اكيد خير
هو ربنا هيختارلنا غير الخير
اهم حاجة الرضا بالقضاء والقدر
Mahmoud Sayed
مشرف
مشرف
Mahmoud Sayed

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالأربعاء سبتمبر 22, 2010 3:20 am

هوا الراجل كان قال حاجة يا عاشق؟
دا حتى اسم الموضوع باين
no objection
Admin
مدير المنتدي
مدير المنتدي
Admin

ذكر عدد المساهمات : 1005
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : بابني مصر
المزاج المزاج : مفيش احسن من كده

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالأربعاء سبتمبر 22, 2010 7:08 am

والله يا خالد و يا عمرو اكيد ربنا شايلكم حاجه احسن وان شاء الله كله بيعدي واكيد اكيد الموضوع ده فيه خير ليكم
https://elmotamez55.ahlamontada.net
MASRAWY
الاعضاء المتميزين
الاعضاء المتميزين
MASRAWY

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالأربعاء سبتمبر 22, 2010 2:37 pm

قدر الله وما شاء فعل.أكيد ده فيه خير ليكم.بس اصبروا واحتسبوا الاجر عند الله..وبعدين هتدرسوا فى معاهد لغات.....اعتبروا نفسكم معيدين ودكاترة وعيشوا الدور شويه.....وبكده تكون امنيتك اتحققت يا عمرو.........بس ليا طلب من كل الشباب بتاعنا........؟؟؟؟؟؟؟؟ اللى احنا نتجمع ونقضى مع بعض يوم قبل ما تروحوا الجيش .....ياريت تاخدوا الموضوع فى عين الاعتبار.عشان كلكم وحشتونى..........ده الواحد راح الكلية امبارح انا ورمضان..........وبصراحه كانت دمها تقييييييييييييل قوى.........عرفت ساعتها قيمتكم....وقعدت انا ورمضان نفتكر الايام الجميلة.ونقول هنا كان بيقعد فلان وهنا بيقعد فلان وهكذا.........فياريت نرتب قعده قبل ما تمشوا ف الجيش....
amr
مشرف
مشرف
amr

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالخميس سبتمبر 23, 2010 12:37 am

شكرا ليك يا طه وحمد الله على السلامه , انا كمان رحت الكلية النهارده ومالقيتش هناك الا شوية شباب سيس (سورى فى اللفظ بس دى الحقيقه), حاولت ادور على خالد وحسام وعامر ومصطفى وطه وةحيد وعبدالغفار وعلى بس للاسف لقتهم خلاص سابوا الكليه واتخرجوا , حاولت ادور على الناس اللى اتعودت اقضى معاهم كل وقتى , بس للاسف لقيتهم سابوا الكلية خلاص, حاوت ارجع لايام زمان , بس للاسف لقيت انه مستحيل نرجع الايام دى تانى , رحت انا واحمد رمضان قعدنا على القهوه اللى اتعودنا نقعد عليها وقعدنا نفتكر اجمل الايام واجمل اللحظات .

بجد يا طه انا معااااااااك اننا لازم نتقابل قبل ما نروح الجيش لانكم هاتوحشونى جدا جدا جدا جدا , وبجد لازم نرتب وقت نتلم فيه زى زمان ,

ياللا يا شباب انا اول المؤيدين , لما نشوف مين اللى هايأيد اقتراح مصراوى
knight
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالخميس سبتمبر 23, 2010 5:13 pm

انا كمان بؤيد طه ( وحشنى جدا ومعلهش يا طه سامحنى ) ، وبعدين انت تسكت خالص ياد يا عامر بايتالك فى الكيدج يا حظيظ ، خلاص يا عمرو انت فضيت يعنى انت ناسى يا افندم ان احنا رايحين السويس يوم الاحد 7 صباحا علشان كشف السماد الزراعية ( تعالى بات معايا فى مصر وانت عارف الشقةونشد من هنا على طول على الكيلو 4 ونص يا الكيلو 4 ونص يا نصة ماشى يا د8بش ، وبالمرة كمان نقضى يوم جميل هنا وانت عارف ، انا والله مقضيها ومستمتع بحياتى ( قبل فوات الاوان ) وانت عارف بقى التدريبات يا عمورة فى الكلية ، بس انت يا عم مش فارقة معك فتنس عالى وم8سليز متنتورة فى كل الانحاء ، موعدنا السبت فى الشباب اسعاف يا افندم ( على فكرة انا اقدم منك فى الجيش يعنى انا اللى هديك الاوامر ياد فاهم ( انت غبت يوم ) .
amr
مشرف
مشرف
amr

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالجمعة سبتمبر 24, 2010 1:54 pm

خلاص يا افندم هاعدى على سيادتك يوم السبت بس المفروض سيادتك تفتح موبايلك علشان اعرف اوصلك , وبعدين انا نسيت الشقه فين , كلمنى الاول وانا اجيلك والا مش هاجى
Mahmoud Sayed
مشرف
مشرف
Mahmoud Sayed

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالجمعة سبتمبر 24, 2010 9:21 pm

على فكرة ياعمرو انتا وخالد انتوا مش هتحسوا بقيمة الثلاث سنين بتوع الجيش دول وانهم نعمة من عند ربنا الا لما ابو صلاح وابو رمضان يروحوا قوات حفظ السلام فى دارفور ، ساعتها بس هتعرفوا انكم فى نعمة وتقولوا الحمد لله
ههههههههههههههههههههههه

ها يا ولاد هتتجمعوا ايمتى وفين
MASRAWY
الاعضاء المتميزين
الاعضاء المتميزين
MASRAWY

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالسبت سبتمبر 25, 2010 12:14 am

هنتجمع فى أى مكان وأى زمان.أنا أول واحد ان شاء الله أى ميعاد وأى مكان موافق عليه....ياريت الناس لو عاجباهم فكرة التجمع ياخدوا الموضوع باهتمام
amr
مشرف
مشرف
amr

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالسبت سبتمبر 25, 2010 8:49 pm

يللا الوقت بيجرى وايامنا فى البلد اصبحت معدوده
knight
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالإثنين سبتمبر 27, 2010 12:10 am

لا فعلا يا عمرو انا بتفق معاك ان احنا ايامنا اصبحت معدودة احنا بعد اللى شفناه انهاردة فى الكيلو 4 ونص فرع الانتقاء والتوجيه بتاع الزفت الاحتياط ، فعلا احنا ايامنا بقت معدودة وطيارات فوقينا ومظلات وحاجات غريبة دا مصر كلها فى الجيش يا جماعة ، كانت حاجة غريبة ان اللى عملوا معانا المقابلات الشخصية ضباط ولكن مش شباب لا ابسنوتلى دا كانوا بنات ( بجد حتى الحربية ) فبسأل سيادتها هو انا ممكن ابقى معاكوا هنا ظابط احتياط ، فردت سيادتها عليا بابتسامة ازدراء ، وقالتلى انت علم نفس قلتلها اه قصدى انا اداب تاريخ لا جغرافيا لا افتكرت انجلش ( انت يلا يا بسكوتة انا عارف انت هتموت من الضحك ، موعدنا فى الكلية بتاع التدريب يا عمورا ) .
المهم ياد يا عسلية كان يوم لذيذ بجد علشان بقابل حبيب قلبى عمرو وبنقضيها بقى لحد الساعة خمسة ( بيتخرب بيتنا فى الكنتين ، معرفة هم ) ، كمان بقى بتذكر ايام الزمن الجميل بقى وبنقول ياااااااااااااااا لو ابو صلاح او ابو رمضان او شعبان او باقى الشلة كانو معانا ضباط كنا هنقضيها ، بس بنرجع ونقول ان شاء الله هيجيو لينا جنود ( معلهش يا شباب مش اى حد لازم تكون الم8سيلز متنتورة فى كل الانحاء ) ونكرمهم اخر كرم ( والله لو حد منكم جالى عسكرى لا اخليه يزحف على بطنه وينزحلى الابار بتاع المياه بسبون ، منه الاخر تكدير تكدير ، ولو امكن يلمعلى البيادة ( هههههههه ) ) ألا بالحق يا عمرو فى سؤال عايزك تجاوبلى عليه
السؤال بيقول : مكرن مفرن مقبلن مدبرن ( مفيش تنوين وبكسر الكاف والفاء وتسكين القاف والدال ) كجلمود حطه الصخر من علىّ
ما معنى كلمة جلــــــــــــــــــــمود ؟؟؟ ( دراجون هههههههه معلهش طلبت رخامة )
يلا بقى يا عسلية ســـــــــــــــــــــــــــلامانجو هتوحشنى لحد المناظرة اللى جاية .

رجـــــــــــــــــــــــــــــاء : أرجو من مامتك يا عمرو بأن تكُفّ عن الدعاء عليا ، لان بدا يجيب مفعول ( انا والله مش ذنبى ، بالله عليكى ماتدعى عليا دا انا مسكيييييين )
يلا بقى سلاموز ( مصطلحات جديدة وغريبة بسمعها هنا فى مصر القديمة طحن من شوية عيال فقدانين )
Mahmoud Sayed
مشرف
مشرف
Mahmoud Sayed

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالإثنين سبتمبر 27, 2010 3:16 am

ايه ده
ايامكم اصبحت مع دوده! لا حول ولا قوة الا بالله

انتا رغاى ليه ياد ياخالد ياد
عنيا وجعتنى
وبعدين ابقى غير اللون الهباب اللى بتكتب بيه ده

وعلى فكرة الشطر الثانى من البيت انتا كاتبه غلط
المفروض يكون
مكر مفر مقبل مدبر
كجلمود صخر حطه السيل من عل
وده كان بيت لإمرئ القيس فى وصفه لحصانه

هيا سلامانجه وسلاموز مصطلحات جديده
دا انتا قديم قوى ، اه ، عشان كده بتسمعها ف مصر القديمة
هههههههههههههههههههه

سلاااااااااااااام
knight
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالإثنين سبتمبر 27, 2010 10:21 am

ماااااااااااااااشى يا عم محمود رغاى رغاى ، ايوة يا عم ما هو انت بتاع كلمة ونص فى ردودك علشان ترفع مساهماتك دا انت حاجة اخر روقان فعلا ، وبعدين انا عارف ياد مكرن ومفرن بيكتبوا ازاى ومين اللى كتب الكلمات دى ( وبعدين انت بتعدّل اللغة وراء ظابط ، طيب لما تجيلى الجيش خلى بالك بقى من نفسك يا حبيبى ) ، ومن الاخر مينفعشى اغير اللون دا دا انا بعشقه .
Mahmoud Sayed
مشرف
مشرف
Mahmoud Sayed

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالثلاثاء سبتمبر 28, 2010 5:11 am

هههههههههههههههههههههههه
ماشى ياحضرة الظابط
وبعدين انتا بتحب اللون دى حاجه بتعتك
احنا زنبنا ايه تعمينا
ههههههههههههههههههه
knight
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههه No Objection   ههههههههه No Objection Emptyالأربعاء سبتمبر 29, 2010 9:38 pm

على فكرة ياد يا محمود زنبنا مش بالزين يا أبا اجنورانس( ذنب )

ههههههههه No Objection
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» جاوب تكسب ههههههههه